CMS nanit
Nanit je jednoduchý redakční systém (CMS) pro tvorbu běžných administrovatelných webových stránek a internetových obchodů. Při nasazení tohoto systému do praxe zákazník většinou ušetří přes 50% ceny webových stránek, které by byly programovány zcela od začátku.
Alternativou k našemu redakčnímu systému jsou CMS poskytované zcela zdarma, jako je Joomla!, Wordpress nebo Drupal. Výhodou těchto systému je obrovská variabilita v možnosti rozšíření o různé moduly a komponenty. Nevýhodou je složitější doprogramování chybějících částí požadovaných zákazníkem.
Další možností, kterou máte při pořizování e-shopu, je pronájem internetového obchodu u různých poskytovatelů za měsíční nájem. Tuto variantu však nepovažujeme za alternativu, jelikož je to spíše nouzové řešení při rychlé potřebě rozjet obchod. Po provedení jednoduchých výpočtů je jasné, že z dlouhodobějšího hlediska (v určitých případech může jít už o jeden rok) je tento pronájem finančně nevýhodný a často je funkčnost e-shopu jasně definována bez možnosti změny.
Prohlédněte si ukázkový e-shop v CMS nanit
Proč zvolit CMS nanit pro váš web?
- jde o levnější, ale ne méně kvalitní variantu tvorby celých webových stránek od začátku - proč tedy platit za něco, co už je hotové?
- za srovnatelnou cenu statických stránek, získáte stránky s plnou administrací
- programátorské práce jsou jednodušší než u obecných redakčních systémů - proč platit za programátora víc, než je skutečně nutné?
- neplaťte měsíční poplatky za pronájem internetového obchodu, pokud se vám investice do vlastního e-shopu vrátí do pár let
Služba nanit talks - zákaznická podpora online
Naše nová služba je určena především pro majitele e-shopů, kteří se chtějí o své zákazníky náležitě starat.
Jedná se o modul vložený do webových stránek (např. vašeho internetového obchodu), který umožňuje návštěvníkům kontaktovat 'operátora' v reálném čase. Tato služba je založena na protokolu XMPP - funguje to tedy podobně, jako v čechách populární ICQ.
Představte si váhajícího návštěvníka vašeho e-shopu, který se rozmýšlí, zda u vás koupí zvolený produkt - neudělali byste cokoliv, aby nákup dokončil? Proč mu tedy neumožnit, spojit se s vámi psanou formou v reálném čase a zeptat se na detaily k produktu, jež ho zajímají?
Možnost kontaktovat vás se zákazníkovi nabídne pouze pokud jste online a v každé odchozí zprávě se odešle také jeho aktuální poloha uvnitř vašeho webu. Víte tedy přesně, u jakého je produktu, článku či recenze.